Regulamin sklepu Victoria'S
Sklep internetowy VICTORIA'S działający pod adresem www.fajna-bizuteria.pl prowadzony jest przez
S.P. & Victoria's sp. z o.o., ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy pod numerem 0000579003, NIP: 6272743161, REGON: 362666974. Kapitał zakładowy 20.000 zł. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.fajna-bizuteria.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.fajna-bizuteria.pl
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
-
Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.fajna-bizuteria.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
-
Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
-
Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
-
Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
-
Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.
-
Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
-
Momentem rezerwacji produktu w opcji zapłaty „za pobraniem” jest moment złożenia zamówienia, a w opcji przedpłaty lub płatności realizowanej przez system Płatności on-line (27 banków), płatności PayPal moment wpływu środków na konto Sprzedawcy.
-
Do każdego zamówienia wystawiamy potwierdzenie zakupu w formie faktury VAT (zgodnie z art. 106, ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011, Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.). Faktura zostanie dostarczona w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez klienta w formularzu zamówienia, nie później niż do 7 dniu od wysłania zamówienia.
-
UWAGA!!! W przypadku produktów dostępnych na zamówienie oraz wykonywanych lub modyfikowanych na indywidualne zamówienie klienta, nie ma możliwości zwrotu! W celu realizacji zamówienia konieczna jest przedpłata 30% wartości produktu. Przedpłata ta stanowi zadatek w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie podlega zwrotowi jeśli klient zrezygnuje z zakupu!
DOSTAWA
-
Wysyłka zamówienia odbywa się zazwyczaj do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty na kącie lub wybrania opcji za pobraniem. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej.
-
Koszt dostawy w obszarze Polski wynosi:
- wpłata na konto,
- płatności on-line (27 banków / BLIK / karta kredytowa / karta płatnicza)
- PayPal
- 9,90 zł Paczkomaty InPost
- 9,90 zł Kurier InPost
- 15 zł Kurier FedEx
- za pobraniem:
- 15 zł Paczkomaty InPost
- 15 zł Kurier InPost
- 20 zł Kurier FedEx
Zamówienia wysyłamy Kurierami: InPost, FedEx
Zamówienia powyżej 99 zł objęte są darmową dostawą
3. Koszty dostawy na terenie Europy (z Cyprem, całą Rosją i Izraelem):
- wpłata na konto,
- płatności on-line (27 banków / BLIK / karta kredytowa / karta płatnicza)
- PayPal
- 25 zł Poczta Polska - Przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością Priorytetowa
- 70 zł kurier DPD
Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
Zamówienia wysyłamy Kurierami: Poczta Polska, DPD
W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej,
należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
PŁATNOŚĆ
-
Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
-
pobranie (zapłata przy odbiorze przesyłki, tylko dla klientów z obszaru Polski)
-
Płatności on-line 27 banków (podmiotem świadczącym obsługę jest Blue Media S.A.)
-
Płatności kartą kredytową lub płatniczą, VISA/MASTERCARD (podmiotem świadczącym obsługę jest Blue Media S.A.)
-
Płatności BLIK (podmiotem świadczącym obsługę jest Blue Media S.A.)
-
wpłata na konto w PLN: mBank 71 1140 2004 0000 3402 7747 1075 ; S.P. & Victoria's sp. z o.o.,
ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice -
wpłata na konto w EURO €: IBAN: PL40 1140 2004 0000 3112 0705 6148 SWIFT: BREXPLPWMBK ; S.P. & Victoria's sp. z o.o.,
ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice -
wpłata na konto w FUNT BRYTYJSKI: IBAN: PL18 1140 2004 0000 3112 0705 6155 SWIFT: BREXPLPWMBK ; S.P. & Victoria's sp. z o.o.,
ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice - Karty płatnicze:
-Visa
-Visa Electron
-Mastercard
-Mastercard Electronic
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@fajna-bizuteria.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (pobierz wzór - pdf 131KB).
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem
kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia zamówienia), niezwłocznie, a w każdym przypadku
nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tradycyjnego przelewu bankowego na wskazane przez Państwa konto,
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku
z tym zwrotem. -
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o, ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice lub do Paczkomatu SWC10M (Górnicza 57, 41-600 Świętochłowice), a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
-
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
-
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu towaru. Ponadto towar musi posiadać komplet metek i być odpowiednio zabezpieczony podczas transportu (pudełko, folia ochronna itp.), aby zminimalizować możliwość uszkodzenia.
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
-
Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@fajna-bizuteria.pl.
-
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Gdyby to nie było możliwe, poinformuje w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
-
Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, jeśli takową posiada. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
-
Warunki gwarancji biżuterii Sentiell: "szczegóły tutaj"
Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, tj.: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej jak i przebarwienia po użyciu środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki czystości, perfumy, kwasy itp. lub produkt jest nie kompletny (brak któregoś z elementów w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania). Klient nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia od umowy, ani żadne inne. -
Prosimy o zwracanie produktów na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o., ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice lub do Paczkomatu SWC10M (Górnicza 57, 41-600 Świętochłowice), można skorzystać z formularza (pobierz wzór - pdf 120KB)
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
-
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
-
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o., ul. Pokoju 14/5,
41-600 Świętochłowice, mailowo pod adres sklep@fajna-bizuteria.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. -
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy S.P. & Victoria's sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.