Regulamin sklepu

Sklep internetowy firmy S.P. & Victoria's sp. z o.o. działający pod adresem www.fajna-bizuteria.pl prowadzony jest przez
S.P. & Victoria's sp. z o.o
., ul. Pokoju 14/5, 
41-600 Świętochłowice, NIP: 6272743161. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:

Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.fajna-bizuteria.pl

Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie

Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.fajna-bizuteria.pl

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt

Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej

 

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.fajna-bizuteria.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  2. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  3. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
  4. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
  5. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.
  6. Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
  7. Momentem rezerwacji produktu w opcji zapłaty „za pobraniem” jest moment złożenia zamówienia, a w opcji przedpłaty lub płatności realizowanej przez system Transferuj.pl, płatności PayPal moment wpływu środków na konto Sprzedawcy.
  8. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT w formie elektronicznej, którą przesyłamy na podany przy zamówieniu adres e-mail klienta, zgodnie z art. 106, ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011, Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji. 
  9. UWAGA!!! W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie nie ma możliwości zwrotu! W celu realizacji zamówienia konieczna jest przedpłata 30% wartości produktu. Przedpłata ta stanowi zadatek w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie podlega zwrotowi jeśli klient zrezygnuje z zakupu!

DOSTAWA 

  1. Wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 48 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty na kącie lub wybrania opcji za pobraniem. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej.
  2. Koszt dostawy w obszarze Polski wynosi:
  •   od 9,50 pln Paczkomaty InPost
  •   9 pln Paczka e-commerce InPost (przesyłka ubezpieczona do 1000pln)
  •   od 13,50 Kurier InPost
  •   13,50 pln Poczta Polska - Przesyłka polecona Priorytetowa
  •   od 18 pln Pocztex - Kurier EKSPRES 24 (ubezpieczona)
     
  •     zamówienia powyżej 99 pln są objęte darmową dostawą.
        
    (Paczkomaty InPost)
        (Pocztex kurier 24)
        (
    Paczka e-commerce InPost)


    Koszt dostawy biżuterii "Sentiell"
     

  •      13,50 pln Poczta Polska - Przesyłka polecona Priorytetowa
  •     16 pln Kurier FedEX - przesyłka ubezpieczona do 5000pln
  •     17 pln Kurier InPost - przesyłka ubezpieczona pobraniowa do 1000pln
     
  •     zamówienia powyżej 99 pln są objęte darmową dostawą
        
    (Poczta Polska - Przesyłka polecona Priorytetowa)

3. Realizujemy także przesyłki międzynarodowe na terenie Europy (z Cyprem, całą Rosjią i Izraelem) za pośrednictwem

    Poczty Polskiej. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.


Koszt dostawy na obszarze Europy (z Cyprem, całą Rosjią i Izraelem) wynosi:

  •     25pln Poczta Polska - Przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością Priorytetowa (dotyczy tylko biżuterii)
  •     od 60pln Poczta Polska - paczka pocztowa z zadeklarowaną wartością

Koszt dostawy biżuterii "Sentiell" do krajów Unii Europejskiej:

  •     25pln Poczta Polska - Przesyłka listowa Polecona Priorytetowa
  •    od 50pln Kurier FedEx

4. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej,
    należna cena 
zakupionych towarów może ulec zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.

 

 

PŁATNOŚĆ

  1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
  •     pobranie (zapłata przy odbiorze przesyłki, tylko dla klientów z obszaru Polski)
  • ​​    bank on-line (system tpay.com)​karta płatnicza / kredytowa
  •     PayPal
  •     wpłata na konto w PLNIDEABANK 71 1950 0001 2006 7951 4148 0002  ;  S.P. & Victoria's sp. z o.o.,
        ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice
  •     wpłata na konto w EUROIBAN: PL44 1950 0001 2006 7951 4148 0003  SWIFT: IEEAPLPA  ;  S.P. & Victoria's sp. z o.o.,
        ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice​

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@fajna-bizuteria.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe (pobierz wzór - pdf 131KB).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych
    kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, zwrotu produktu), niezwłocznie, a w każdym przypadku
    nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
    Zwrotu płatności 
    dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji,
    chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku
    ​z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o, ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu towaru.

     REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@fajna-bizuteria.pl.
  3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Gdyby to nie było możliwe, poinformuje w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, jeśli takową posiada. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  5. Warunki gwarancji biżuterii Sentiell: "szczegóły tutaj" 
    Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, tj.: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej jak i przebarwienia po użyciu środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki czystości, perfumy, kwasy itp. lub produkt jest nie kompletny (brak któregoś z elementów w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania). Klient nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia od umowy, ani żadne inne.
  6. Prosimy o zwracanie produktów na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o., ul. Pokoju 14/5, 41-600 Świętochłowice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór - pdf 120KB)​

 

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: S.P. & Victoria's sp. z o.o., ul. Pokoju 14/5,
    41-600 Świętochłowice, mailowo pod adres sklep@fajna-bizuteria.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.                                    

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy S.P. & Victoria's sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.